MÜTEF TANITIM BİLGİLERİ

BÖLÜMLER

- Elektrik Eğitimi Bölümü
- Elektronik ve Bilgisayar Eğitimi Bölümü 
- Makine Eğitimi Bölümü 
- Matbaa Eğitimi Bölümü 
- Mekatronik Eğitimi Bölümü
- Metal Eğitimi Bölümü 
- Tekstil Eğitimi Bölümü
- Eğitim Bölümü

ÖĞRETMENLİK PROGRAMLARI

- Bilgisayar ve Kontrol Öğretmenliği (İngilizce)
- Elektronik ve Haberleşme Öğretmenliği (İngilizce)
- Bilgisayar ve Kontrol Öğretmenliği
- Elektrik Öğretmenliği
- Elektronik ve Haberleşme Öğretmenliği
- Enerji Öğretmenliği
- Hazır Giyim Öğretmenliği
- Matbaa Öğretmenliği
- Mekatronik Öğretmenliği
- Metal Öğretmenliği
- Otomotiv Öğretmenliği
- Talaşlı Üretim Öğretmenliği
- Tasarım ve Konstrüksiyon Öğretmenliği
- Tekstil Öğretmenliği
- Tekstil Terbiye Öğretmenliği

ÖĞRETİM DİLİ VE SÜRESİ 

Marmara Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesinin bölümlerinde eğitim ve öğretim süresi 4 yıl (8 yarıyıl)’dır. Dört yıllık eğitim programını başarı ile tamamlayan öğrencilere lisans diploması ve 3795 sayılı kanuna göre Teknik Öğretmen unvanı verilir. Fakültede öğretim dili Türkçe'dir.